663. NOWOŚCI CZERWCA CZ. II - MAŁE ZAKUPY W DM - IE



Witam Was serdecznie. 

Obiecałam pokazać Wam również moje zakupy z Niemiec. Właściwie to wybrałam się specjalnie po tę edycję limitowaną. Gdy ją zobaczyłam w zapowiedziach zapragnęłam jej.Droga niebyła,więc kupiłam do testów. 

W skład limitki letniej Alverde wchodzą :

- balsam do ciała kokos i migdał;
- żel pod prysznic  gruszka i kiwi;
-żel pod prysznic grejpfruta i pitaja;
- mgiełka do ciała cytryna i imbir;
- krem do rąk figa i czarny bez.

Wszystkie bardzo mnie interesują. Poczekają jednak trochę. 

Coś Was zainteresowało? Wytrzymacie?

Pozdrawiam. 

cathy c.

Komentarze

  1. Mnie produkty Alverde mocno rozczarowały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Witaj Justyno! :-) Połączenie wydaje się być bardzo ciekawe. Jeszcze nie niuchałam. Pozdrawiam ciepło. :-*

      Usuń
  3. Gruszka i kiwi to ciekawe połączenie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

380. NOWOŚCI W DM-IE I ROSSMANN-IE W NIEMCZECH - GRUDZIEŃ 2015

572. ROZDANIE NIESPODZIANKA

576. PUR BLANCA SMILE AVON