671. LUŹNA WISHLISTA JESIENNA




Witam ponownie.☺

Dziś przychodzę do Was z moją "chciej" listą na  jesień i zimę tego roku. Ponieważ prawie wszystko mam moich zachcianek jest niewiele. 

Jako pierwszą widać pomadkę Lobellino. Ta akurat pochodzi z limitowanej serii... o zapachu? smaku? Jagody i kwiatu wiśni. Ma dość dobry skład. Powiem Wam w sekrecie,że poszukuję jakiejś dobrej pomadki pielęgnacyjnej. 

Kolejne jest mydło z Drezdner Essenz. Jest ono nowością. Jest seria: żółta,pomarańczowa i niebieska. Każda składa się z: żelu,balsamu,kremu do rąk... Niebieska ma jeszcze olejek do masażu.A żółta nie ma kremu do rąk. Z racji,iż posiadam wiele żeli i balsamów postanowiłam wypróbować te mydło do rąk. Te schodzą u o wiele szybciej.

Żele do golenia Balea znamy wszystkie. Tu wersja jeżyny i czarnego bzu. Kolejna pora roku i kolejna edycja limitowana.

Neutrogena Hydro Bust pojawiła się w DM już jakiś czas temu. Krem do paczałek jest nowością. Ostatnio potrzebuję dobrego nawilżenia w tych okolicach, to z chęcią go przetestuję od nowego roku. 

Kolejną zachcianką jest nowa limitka Balea. Na zdjęciu jedno z mydeł do dłoni,ale powiem Wam że w tej chwili zapowiada się interesująca zapachowo. 

I ostatnią rzeczą,choć nie kosmetyczną jest wosk air wics o zapachu typowo zimowym. Cynamonowym. Ciekawi mnie niezmiernie. 

I co myślicie o takich zachciewajkach? Wiele tego nie ma. Jednak wciąż próbuję przystopować. Jeśli dalej tak pójdzie to powoli zacznę się odgruzowywać mocniej... A i efekty będzie widać szybciej. 

Pozdrawiam. 

cathy c.  

Komentarze

  1. Ja już sobie zrobiłam małą wishlistę produktów z Balea i wysłałam chrzestnej z Niemiec :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018