14


                                    NOWY MANI

            Hej! Witam ciepło i serdecznie, każdego kto tu zagląda. 
Dzisiaj moje drogie nowy mani. Może nie zbyt dokładny i monotonny, ale dla mnie ... nowy. 
            Jakiś czas temu ... gdy byłam w Ahlen ... na jednej z moich przechadzek po "mieście" .... będąc w DM-ie kupiłam na wyprzedaży lakier ESSENCE nr 160 "deep sea, baby" za 95 Euro centy/ ów....(???)... Jest to bardzo ciemna zieleń o kremowym wykończeniu. W trakcie malowania nie smuży. Spokojnie wystarcza dwie warstwy. Oto to cudo... :                                            




A tu już wykonany mani...






Serdecznie proszę o komentarze. Pomogą mi one ulepszyć bloga.
Serdecznie dziękuję również za Waszą uwagę. 
Cathy  

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018