49

    
                      KROCHMAL W SPRAY'U DENK MIT 

      Witam Was moje drogie! Wczoraj nastąpił wysyp postów na mojej stronie, a dziś przychodzę tylko z jednym. Sprawa dotyczy jakże pomocnej rzeczy  każdej gospodyni domowej czy też dziewiarki szydełkującej - mianowicie KROCHMAL. Niby normalna rzecz, a... Pamiętam jak na początku mojej przygody z szydełkiem musiałam gotować krochmal w garnku... Potem spróbowałam metody usztywniania serwetek na cukier... Też nie było to to...  Potem przyszedł czas na tzw. "Ługę"... Przeszkadzało mi to bawienie się z rozrabianiem z wodą... Któregoś dnia pod koniec 2013 roku , gdy byłam  u "Niemców" spacerując po DM-ie znalazłam takie oto coś :


 

     Powiem Wam szczerze, że podeszłam do tego nijak. Drogie to "coś" nie było. Pomyślałam , że może moje męczarnie z  zabawą z mąką ziemniaczaną dobiegły już końca.Dokończyłam robótkę,którą miałam na stanie , spryskałam tym czymś w zlewie i zblokowałam. Na drugi dzięn sprawdzam... wszystko jest ok. Serwetka sucha, zblokowana, nie zmienia kształtu. Wsio jest ok. Juuupppi!!! Znalażłam mój usprawniacz ....  Zdjęcie z tyłu.


   No więc, w puszce mamy 400ml krochmalu. Pod ciśnieniem. Możemy używać go zarówno do prasowania jak i do blokowania naszych robótek. Serwetki nie są tak twarde ,że można nimi rzucać o ścianę i nic im nie będzie. Poziom nakrochmalenia jest wystarczająco "twardy". Z tyłu butli mamy również instrukcję obsługi... tu zdaje mi się ,że jest to dla "mądrych inaczej", ale ten temat pominę. Jeszcze jedna rzecz... po czasie nasze robótki nie żółkną, kolor pozostaje takim jaki jest w rzeczywistości. Przy bieli wydaje się mi, że odrobinę ją jeszce wybiela.  Cena jest adekwatna do jakości. Nie zbyt drogo, ale warto. Tę butelke mam od paru miesięcy. Nakrochmaliłam już pare ładnych serwetek i serweteczek. I to chyba tyle... No i jeszcze instrukcja "obsługi"... :-)




   Pozdrawiam.      cathy c.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018