239.NAIL FRI # 22




Witam Was serdecznie.
Wiem, znów spóźniłam się...
Bez zbędnych wstępów.

Do mani użyłam :

- odżywka Avon ;
- Turquise ( ?) Pop Avon ;
- Sea Breze Avon.

Przy speed dry pędzelek bardzo cienki,
ale super się nim aplikowało lakier.
Doskonale operuje się nim
w okół skórek.
Schnie w normie.
Każdy z lakierów 
nakładałam na avonowską  odżywkę.
Każdy mi zbąbelkował.
Pierwszy raz mi się to zdarzyło.
Może to wina tych upałów.
Nic to jednak.
Nosiłam go przez trzy dni.


W cieniu.




W słoneczku.


I kolejne zdjątko w słoneczku.


Pozdrawiam.

cathy c.




Komentarze

  1. Ładny mani :)
    Mam właśnie ten sam miętowy lakier na paznokciach u stóp ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten jasny lakier z Avonu ale jeszcze nie malowałam nim paznokci ;) Połączenie z ciemnym turkusem bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale idealne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten turkus jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie się prezentują :) i jak błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziś robiłam porządki i zauważyłam,że turkus zdublował się mi. :-) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Mam ten sea breze ale jeszcze nie otwierała bo jakoś u mnie lakiery z AVON ledwo godzinę na paznokciach wytrzymują. Ale oba kolory bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Spróbuj z odżywką Eveline. Na pewno będą się dłużej trzymać. :) Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Ładne kolory :)) fajnie wyglądają razem :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018