522. INFORMACYJNIE


Witam Was po długiej przerwie. 
Z napisaniem tego... zbierałam się trochę długo. Musiałam dojść jako tako do siebie. Życie mnie przytłoczyło... i tyle. Każdy z Nas ma problemy... może trochę mniejsze,może trochę większe... Każdy z Nas się z nimi boryka. 
Jestem pełna współczucia dla wszystkich borykających się...

Jeśli chodzi zaś o mnie to ... powiem Wam,że powoli wracam do codzienności. Powraca mi chęć ... na wiele rzeczy. Zaczynam się znowu otwierać...

Planuję powrócić z "małym" przytupem... ale o tym w następnych postach. Zacznę od denka czerwcowego. Potem lipcowe, a potem... zobaczycie. :-)

Pozdrawiam Was serdecznie.

cathy c.

Komentarze

  1. Niech Ci sie wszystko ułoży kochana. Buziole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sisi. Również przesyłam serdeczne buzię.

      Usuń
    2. Buziole. Przepraszam nowy telefon...

      Usuń
  2. Trzymaj się :* czekamy na ciebie i niech ci się układa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mocno trzymam kciuki. Buziaki wzmacniające :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasieńko uszy do góry. Czasem tak jest, że nas życie (a może raczej ludzie) kopnie w pupkę, sponiewiera... ale przecież człowiek jest wytrzymały i jak głosi popularne powiedzenie, po burzy zawsze wychodzi słońce. Uszy do góry :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

684. KALENDARZE ADWENTOWE BALEA I ALVERDE PREZENTACJA

572. ROZDANIE NIESPODZIANKA

576. PUR BLANCA SMILE AVON