538. ILUMINATING EYE CREAM Z EKSTRAKTEM Z PEREŁ I BIOKOFEINĄ LAVERA




Witam Was moje pściółki. :)
Dziś opowiem Wam trochę o kremie z kupnem którego nosiłam się od ponad roku. A może dłużej...?




Krem jest produkcja własną firmy Laverana ( Niemcy).Reklamują się jako producent kosmetyków naturalnych. Właśnie dlatego mnie zainteresował.Czytając skład,który widzicie poniżej,odnoszę wrażenie że jest w 100% eko.



Wygląd kremiku i konsystencja są lekkie. Wystarczy go delikatnie wklepać w okolice oczu,by po 10 sekundach się wchłonął.








Zawartość kremu jest bardzo ciekawa. Znajdziemy w nim olej: ze słodkich migdałów, oliwek, jojoba, masło shea, odrobinę słonecznikowego i z winogron. Zawiera także ekstrakt z : cykorii,kawy oraz aloes i pyłek perłowy ( naturalny). Także kwas hialuronowy.

Jak widać na zdjęciu powyżej daje on nam na pierwszy "rzut oka" złudne rozświetlenie naszych worków pod oczami. To tylko na początku stosowania. Nie mam jakichś bardzo ciemnych cieni,ale powoli zaczynam je widzieć w lustrze,gdy patrzę na swe odbicie. Zmiany w ich kolorycie i delikatnym rozjaśnieniu zaczęłam zauważać już po dwóch tygodniach regularnego stosowania.

Kremik super nawilża rzeczone okolice. Nie powoduje żadnych problemów przy makijażu. Skóra po użyciu jest gładziutka. Jeśli chodzi o efekt spłycenia mniejszych zmarszczek... nie wypowiem się, bo ich nie mam (chyba).

Czy polecam? Oczywiście. Cena w Niemczech to prawie 10€. W Polsce cena waha się między 46 a 52 zł. Drogo... ale uważam, że warto. Tym bardziej ,że wygląda na bardzo wydajny dzięki konsystencji. Wystarczy już niewielka ilość przedstawiona na zdjęciu powyżej.


Pozdrawiam.

cathy c.

Komentarze

  1. Zaciekawiłaś mnie tym kremem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Kamilo!!! :) No powiem Ci,że gdy zobaczyłam go po raz pierwszy stwierdziłam,że muszę go mieć... i po roku go mam... i chwalę sobie... Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Będę go miała na uwadze :) Tubka mała, ale ważne że wydajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy krem. Niby cena dość wysoka, ale nie potrafię znaleźć idealnego produktu z tej kategorii, więc byłabym w stanie wydać więcej za efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Iwonko! :-)Ja uważam, że warto choćby z tego powodu że jest naturalny i jakcesoria to bywa na efekty trzeba trochę czekać. Już sam pył perłowy daje nam efekt roświetlenia i mniejszych cieni pod makijażem. Spróbuj,a może okazać się że to strzał w 10 u Ciebie jak u mnie się okazał.:)Pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018