658. MOJA KOLEKCJA MASECZKOWA NA TEN MIESI膭C - MASECZKOWO # 1



Witam serdecznie. 馃槉

Patrz膮c na m贸j koszyk z maseczkami dosz艂am do wniosku,i偶 musz臋 zacz膮膰 je powoli zu偶ywa膰. Regularnie. Tak by nie tworzy膰 kolekcji kolejnych kosmetyk贸w.

Na ten miesi膮c wybra艂am maseczki z ostatniej wyprawy do "Niemc贸w". Te z DM-u i Kauflandu (cosnature).Jest ich pi臋膰 rodzai.A wi臋c :

1) Luwos z ekstraktem z sza艂wii
2) Luwos z ekstraktem z pigwy
3) Schaebens Superfruit
4) Balea maseczka rozgrzewaj膮ca z kwasem salicylowym i cynkiem
5) Cosnature r贸偶owe pomelo .

Zamierzam u偶ywa膰 je ja i moja Menda. 馃槈 Sama nie zdo艂am. Poza tym C贸ra r贸wnie偶 tego potrzebuje ... No i jest po艂owa miesi膮ca.

I co s膮dzicie o tym pomy艣le?

Pozdrawiam.

cathy c.

Komentarze

  1. 艢wietny pomys艂, ja te偶 cz臋sto zapominam o maseczkach

    OdpowiedzUsu艅
  2. Dosta艂am jaki艣 czas temu kilka produkt贸w Cosnature - mask臋 do w艂os贸w z avokado mog臋 艣mia艂o poleci膰. Reszty na razie nie u偶ywa艂am :) maski w saszetce dobra sprawa tylko daj膮 s艂aby efekt i na kr贸tko. Wol臋 zastosowa膰 np. skompresowan膮 mask臋 + tonik - mo偶na stosowa膰 nawet codziennie - i koszt niski i dobrze utrzymuj膮cy si臋 efekt. Polecam :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ja ju偶 na szcz臋艣cie wyrobi艂am w sobie nawyk nak艂adania masek. Bez nich ani rusz :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Kochana Iwonko.... ja mia艂am te偶 ten nawyk... jednak gdzie艣 zanik... sama nie wiem kiedy... Powoli pr贸buj臋 wr贸ca膰 do "swoich" nawyk贸w kosmetycznych. Pozdrawiam serdecznie.

      Usu艅
  4. Nie znam ich, ale ostatnio coraz cz臋艣ciej i regularniej si臋gam po maseczki :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. U mnie ci臋偶ko jest z maseczkami :P Rzadko po nie si臋gam

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Witam serdecznie. Dzi臋kuj臋 za Tw贸j komentarz. Dzi臋ki niemu mog臋 zajrze膰 na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

380. NOWO艢CI W DM-IE I ROSSMANN-IE W NIEMCZECH - GRUDZIE艃 2015

492. PODK艁AD IDEAL FLAWLESS NUDE MATTE AVON # 96

514. CHERISH THE MOMENT AVON # 101