742. TROCHĘ KULTURY Z MARCA 2018


Witam serdecznie. 🐵

Dziś będzie trochę kultury z zeszłego miesiąca. Filmów było wiele jak na mnie...a i książek też nie mało. Początek miesiąca obfitował u mnie leżeniem z choróbskiem jeszcze... Miałam więc wiele czasu na czytanie. Czy tylko ja muszę przeczytać całą książkę w krótkim czasie (czytaj: w 24h)?

FILMY



Piękne istoty


Pompeje



Wielki mur


Upadli

KSIĄŻKI


Cała seria Grey'a... raczej z ciekawości.


"Upadli" nadają się dla trochę starszej młodzieży.


I jak Wam się podoba to zróżnicowanie?

Pozdrawiam. 

cathy c. 


Komentarze

  1. Miałam już jedno podejście, nie udane do Grey'a ale zrobię kolejne ;) Piękne istoty widziałam :) Oj książka jak jest wciągająca to szybko sie czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Film z Kate podobał mi się choć ona nie pasowała mi do głównej roli, Zieloną Milę lubię, Wielki mur obejrzałam znośny ;) 'Istoty' bo te kreatury chyba taki tytuł miały nudne, książka lepsza, Upadli czytałam film widziałam chyba kawałek ale mnie nie porwał ;) Greya tylko nie czytałam z jego strony, znaczy wg jego opowieści ;) Pompeje lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniałaś mi że miałam bliżej przyjrzeć się 'upadłym' :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Zielona Mila" to nasz ukochany film, bez którego nie moglibyśmy żyć! ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018