748. ROZKŁAD JAZDY NA BLOGU NA NAJBLIŻSZY CZAS


Witam Was serdecznie. 

W związku z obecną pracą(czytaj: miejscem pracy) nie jestem w stanie wydobyć z siebie ani jednego słowa ... Powodem jest zmęczenie i ogrom nerwów.
Wracam jednak już pierwszego czerwca do domu (wreszcie!). Tak więc, do tego czasu nadal będzie panować cisza w eterze. Jednakże w dniu mojego powrotu wieczorem ukaże się pierwszy post od jakże długiego czasu. Mam nadzieję,iż uda się mi powrócić do regularnego pisania.

Ostatnie dwa miesiące były trudne. Bardzo nerwowe. Wiem,że przy opiece nad osobą z demencją można się wszystkiego spodziewać... jednak agresji ... 

Pani Marta nie chce jeść. W związku z tym reaguje agresją werbalną,a czasami nawet fizyczną. Przy czym nie jest to "głęboka" demencja. Przy wspomnianej byłoby o wiele łatwiej... karmić,wychodzić na spacer, kłaść spać i rano przy wstaniu,ubrać... itp. itd.  Do tego ciągle szczekający pies. W obecnej chwili jestem obojętna.

Jednak po dzisiejszej wiadomości o powrocie do domu czuję z lekka ulgę.Będę mieć czas na regenerację.

Pozdrawiam. 

cathy c.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

741. DNO DNA LUTY 2018

256. WYGŁADZAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY VOLCANIC ICELAND AVON # 48