65


                  GARNIER MIRCLE SKIN CREAM "BB"

     Witam. Pora na kolejny post. Dziś to już drugi produkt firmy Garnier. 
    




   Jest to krem anti - age dla cery 40+ . Jak widzimy opakowanie jest nawet ładne. Krem mieści się w plastikowej tubie. Jest go dokładnie 50 ml. Po zaaplikowaniu na cerę  zmienia kolor. 



Jest tzw. bogatym kremem. Oprócz mikro kapsułek z pigmentem zawiera kompleks anti -age : LHA ( bóg jeden wie co to jest), Pro -Retinol, witamina C, B3 oraz B5, peptydy,ekstrakt z imbiru.

  Moja skóra po paru godzinach się świeci nawet po nałożeniu pudru. Stwierdzam,że nie jest to krem dla mnie. Na pewno będzie w sam raz dla Pań wymagający pomocy przeciw zmarszczkom ( raczej tym płytszym).

MOJA OCENA : 4/5

                                                    cathy c.

Komentarze

  1. Podobno krem z tej serii pod oczy jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Zastanawiałam się nad nim. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Chyba jeszcze nie dla mnie, choć niekiedy używam kosmetyków dla wyższej grupy wiekowej:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moja grupa wiekowa (i Twoja chyba też nie??) więc raczej nie skuszę się na ten krem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Jeszcze nie,ale nie długo.... :-) Pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

380. NOWOŚCI W DM-IE I ROSSMANN-IE W NIEMCZECH - GRUDZIEŃ 2015

572. ROZDANIE NIESPODZIANKA

576. PUR BLANCA SMILE AVON