466. SZCZOTECZKA DO CZYSZCZENIA TWARZY EBELIN - NAPRAWDĘ PRZYDATNY GADŻET



Witam moje miśki! 
Dzisiejszy dzień jest totalnie do kitu. Od samego rana pogoda do du...szy. W domu wcale nie jest lepiej. Właśnie dostałam wiadomość,że Małż jest w szpitalu z kontuzjowaną nogą. Oby złamania nie było.

Ale ja dziś nie o tym...  Otóż od jakiegoś już czasu w pielęgnacji cery pomaga mi szczoteczka do czyszczenia twarzy. Właściwie to moja już druga. Pierwsza - niebieska i z Avon'u. Druga identyczna jak pierwsza tylko kolor inny i z Ebelin ( marka własna DM).

Używam jej codziennie z żelem lub jak ostatnio z kremem do mycia twarzy. Wypustki w kształcie igiełek doskonale masują i oczyszczają skórę twarzy. Mam pewność,że moja cera jest naprawdę czysta zarówno po demakijażu jak i na co dzień. Oprócz oczyszczania szczoteczka również delikatnie peeling'uje.Szczoteczka z drugiej strony posiada "dzyndzelek" dzięki któremu możemy ją trzymać w dłoni i masować oraz myć wybrane przez nas okolice twarzy i szyi oraz dekoltu.

Ktoś powiedziałby,że to zbędny gadżet... A ja uważam,że bardzo fajny... Zwłaszcza,gdy nie ma się zaufania do specjalnych elektrycznych szczoteczek do mycia twarzy. ;-) 
Powiem Wam szczerze,że obawiam się ich odrobinę. To i cena powstrzymuje mnie przed zakupem takowej. Na obecną chwilę jestem zadowolona z tej napędzanej ręcznie... ;-)



Bardzo ważną rzeczą jest też utrzymanie takiej szczoteczki w czystości. Nie chcemy przecież aby pojawił się wysyp nieprzyjaciół... Prawda? Tak więc moja dbałość o nią wygląda w ten sposób: przed myciem i po myciu spryskuję ją płynem dezynfekującym ( o nim za jakiś czas), po mniej więcej 10 sekundach spłukuję pod gorącą woda. Gdy już skończę użytkowanie i wysuszę ją to chowam do specjalnej małej kosmetyczki,którą otrzymujemy wraz zakupioną szczoteczką.   

I co o niej myślicie?


Pozdrawiam.


cathy c.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018