629.HORNHAUT REDUCIERCREME ALVERDE - KREM DO STÓP



Witam Was.😊

Dziś u mnie (w Berlinie) pogoda do bani.pada od samego rana i jest niezbyt przyjemnie.Nie chce się człekowi wychodzić nawet na balkon.

Przychodzę do Was z recenzją naturalnego kremu do stóp na zgrubiały naskórek.Z bio limetka i echinaceą.Jest to tani krem (ok. 10 zł) o pojemności 50 ml,która nam spokojnie starczy na dwa miesiące.Jest gęsty i treściwy,a mimo to dość szybko się wchłania.Zapach jest przyjemnie cytrusowy.Nabyć go można w DM-ie i naszy allegro.

Osobiście nie posiadam ani modzeli ani dość grubego naskórka,ale mam problem z nadmierną potliwością stóp. I tu owy krem przyszedł mi z wielką pomocą.Stosowany codziennie po dwa razy zmniejszył mój problem znacznie.Skarpetki nie były już tak mokre po intensywnym chodzeniu jak wcześniej.Skóra stóp stała się miękksza.Z czasem sama wyczułam,że stopy są przyjemnie suche (normalnie) i pachną cytrusami po zdjęciu skarpetek.Krem pomógł mi doprowadzić je do normalnego stanu.

SKŁAD :

Aqua, Helianthus Annuus Seed Oil*, Cetearyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Glyceryl Stearate Citrate, Cera Alba*, Cocos Nucifera Oil*, Butyrospermum Parkii Butter*, Citrus Limon Fruit Water*, Citrus Aurantifolia Peel Oil*, Salix Alba Bark Extract, Echinacea Purpurea Root Extract*, Xanthan Gum, Tocopherol, Glyceryl Caprylate, Alcohol, Parfum, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, p-Anisic Acid, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Citral**, Limonene**, Linalool**, Geraniol**, Isoeugenol**, Citronellol** *ingredients from certified organic agriculture ** from natural essential oils

Całym sercem polecam ten krem osobom z podobnym problemem do mojego.

Pozdrawiam.

cathy c.

Komentarze

  1. poszukam bo aż mnie zaciekawiłaś :) widzę, że wygląd bloga się zmienił!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. :-) Z tego co pamiętam to tak wygląd zmienił się. Pozdrawiam. :-)

      Usuń
  2. Lubię cytrusowe zapachy miła odmiana, bo do stóp to wszystko zazwyczaj pachnie mentolem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja często zapominam o pielęgnacji stóp.. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

684. KALENDARZE ADWENTOWE BALEA I ALVERDE PREZENTACJA

572. ROZDANIE NIESPODZIANKA

576. PUR BLANCA SMILE AVON