136. BUBEL # 2



 PLANETA ORGANICA MORZE MARTWE 
 BALSAM DO STÓP 


Witam serdecznie. Dzisiaj kolej na następny bubelek.

OD PRODUCENTA:
16 minerałów Morza Martwego, a także certyfikowane organiczne komponenty,wchodzące w skład mineralnego kremu - balsamu do stóp przenikają głęboko w skórę. Intensywnie odżywiają i zwilżają ją. Zapobiegają wykształceniu nagniotków i pęknięć.

MOJA OPINIA : 

Balsam kupiłam pod wpływem paru pozytywnych opinii na kilku blogach. Otrzymujemy go w plastikowej 75 ml tubie zamykanej na klik. Z wydobyciem go nie ma problemu. Konsystencja jest lejąca się i rzekłabym, iż przypomina raczej lotion. Zapach raczej przyjemny dla nosa. I tu koniec jego pozytywów. 
Mając nadzieje,że pomoże moim "styranym" stopom zaczęłam go używać. Na początku w niezbyt wielkiej ilości dwa razy dziennie - sprawdzając jak zareagują rzeczone. Nie było żadnego efektu. Potem pomyślałam,że może pomoże im nocna pielęgnacja z bawełnianą skarpetką - niestety też nie zadziałało. Problem w tym, że moje stopy po wyglądały tak samo jak przed. A zaznaczę, że balsam - lotion stosowałam przez miesiąc.Stan moich stóp nie poprawił się nawet o 5 %. Pęknięć nie mam i nigdy nie miałam, ale nagniotki - a i owszem. Jak były tak są. 
Skład jak najbardziej na pozytyw... Tylko taki baaardzo rozwodniony. Czyli nijaki i działanie też nijakie.

SKŁAD :



MOJA OCENA :
1/5

Pozdrawiam.

cathy c.

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. witam. A no szkoda szkoda. Zapowiadało się ciekawie. Co nie znaczy,że u innych się nie sprawdza. :) Pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018