286. TAKIE TAM 3


Witam Was serdecznie.
Wiem,zniknęłam na tydzień. Nie było mnie na blogu,ale 
Wasze jak najbardziej czytałam na bieżąco.
Przez ten czas trochę się wydarzyło. Menda poszła do szkoły.
Ja przez chwilę zastanawiałam się czy pozostać już na stałe w domu i poszukiwałam pracy. Coś znalazłam,ale jak to bywa z moim pechem - nic z tego nie wyszło.
Gdy przygotowuję się do pracy to na maxa, a nie na 5 godzin by po tym czasie usłyszeć:"Jest nas za dużo i zadzwonimy do pani."
Postanowiłam,że wyjadę jeszcze raz może dwa i na stałe osiądę na 
czterech literach ( niestety rachunki trzeba płacić).
Tak więc,szykuję się do wyjazdu na połowę września.

Przez ten tydzień zamierzam zamęczyć Was ilością postów.
Przewiduję,że bedzie ich trzy - cztery na dzień. Chcę nadrobić zaległości i dojść do normalnego stanu - jednego lub dwuch postów
dziennie. Taki mam zamiar. A jak będzie ? Przekonamy się.

Tak więc, pozdrawiam serdecznie i zabieram się do pracy.


cathy c.

Komentarze

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018