288. PURE WHITE NOSE & FACE PATCH - PASKI OCZYSZCZAJĄCE CETTUA



Witam serdecznie.

MOJA OPINIA :

- Plastry otrzymujemy w kartonowym opakowaniu jakie widać na zdjęciu powyżej. Mieści się w nim po 6 plasterków
 na nos i brodę. 
- Nakładamy je na umytą twarz. W zależności, gdzie chcemy plasterka użyć pozostawiamy lekko zwilżoną część twarzy.
Gładką stroną przyklejamy i dociskamy, aby miał lepszy kontakt ze skórą. Pozostawiamy pasek do wyschnięcia ( trwa to dłużej niż 15 minut jak pisze producent). Następnie zdejmujemy od zewnątrz do środka.
- Plastry kupiłam w Hebe, gdyż Menda ma głeboko osadzone "czarnuszki" na załamaniach pod skrzydełkami 
swego perkatego noska.
- Użyłam je więc na nosku mojej Mendy i już mogę powiedzieć,
że są "cienkie" w użytku. Miały pomóc usunąć "czarnuchy" i zaskórniki - nic takiego nie nastąpiło nawet w minimalnym stopniu.
Nawet te na  szczycie pozostały nie naruszone.
Cudów nie oczkiwałam.
- Producent również nie umieścił składu "płynu"(?) którym nasączone są plasterki.
- Minusem jest też cena : 13,99 zł.
- Czy polecam?  Nie mam zbyt wyrobionego o nich zdania.



Menda z plasterkiem. :)


Kolejny bonusik.


OPIS PRODUCENTA :




MOJA OCENA :

1/5


Pozdrawiam.


cathy c.

Komentarze

  1. dziewczyny właśnie na photoblogu bardzo polecają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to jest z tymi plastrami - ciężko trafić w tanie, skuteczne i dobre ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze to dla mnie, mojej mamy i koleżanek są to najlepsze plastry i efekt jest świetny!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018