620. MÓJ CODZIENNY MAKIJAŻ W MARCU





Witam Was ciepło w ten pochmurny i szary dzień.

Pogoda nam się popsuła... Niestety.Jednak czego można się spodziewać po obecnym miesiącu. Wiadomo,że kwiecień plecień.Jak to mówi stare przysłowie pszczół. 😊

Już jakiś czas temu chciałam Wam pokazać jakich kosmetyków używam na co dzień do makijażu.Nie jest on skomplikowany i wymyślny.Raczej prosty.Tylko gdy mieliśmy "gości" był on odrobinę mocniejszy.

BAZA I PODKŁAD


1) Avon Anew baza upiększająca do twarzy
2) Essence Camouflage 2w1 podkład w odcieniu nude beige

OCZY



3) Essence Get Picture Ready! paletka cieni do powiek




4) P2 Eyebrow Styling Gel
5) Avon Wide Awake maskara

PUDER , ROZŚWIETLACZ I POMADKA



6) L'oreal Indefectible Puder do twarzy
7) Essence Geirls Just Wonna Have Fun rozświetlacz do twarzy
8) Yves Rocher Pomadka w kredce

Makijaż sam w sobie jest lekki i niewidoczny.Delikatnie poprawia mankamenty na mojej twarzy.Jestem zadowolona z takiego wyglądu.

Pozdrawiam.

cathy c.


Komentarze

  1. Ja właśnie zamierzam zrobić porządki w swojej kolorówce - dokupiłam kilka rzeczy i nową, matową paletkę z Revolution :) nie mogę się doczekać aż to wszystko wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio wreszcie odkryłam podkład życia;). A ten puder z loreal jest swietny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka z Essence ma piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

741. DNO DNA LUTY 2018

256. WYGŁADZAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY VOLCANIC ICELAND AVON # 48