625. DNO DNA MARZEC 2017



Witam Was ciepło. 
Dzisiaj spóźnione denko.Generalnie każde powinno ukazać się  do 7 dnia każdego miesiąca,ale ostatnio tyle się  dzieje. Teraz w moim przypadku doba powinna mieć 48 godzin dla mnie. Tylko dla mnie. 😀

W tym miesiącu bardzo krótkie opisy wszystkich pustaków.I bez podziału na kategorie. Wiem... wciąż coś "kuleje",ale tym razem spowodowane jest to robieniem zdjęć i brakiem czasu.Za długo zbierałam się z publikacją.

          - nie polecam 
         - nie mogę się zdecydować, zwyklaczek
         - polecam, uwielbiam



1) TBS żel pod prysznic Frosted Cranberry - gęsty,wydajny i o przyjemnym zapachu
2) Evita kąpiel do stóp - przypadkiem odkryta i dobra
3) Fa mydło w płynie - okropnie wysuszające
4) Planeta Organica szampon cedrowy - kolejny 
5) Balea mydło do rak róża i wanilia - wydawało się być dziwnym połączeniem jak na mnie. Okazało się być miłym zapachem. Zimowa limitka.


6) Balea delikatne mydło do rąk wiśnia i kwiat dzikiego bzu - faktycznie delikatne dla dłoni i ładnie pachnące.
7) Nutra Effects peeling do twarzy - dobry,ale zbyt delikatny dla mnie. Ja lubię prawdziwe zdzieraki do twarzy jak i ciała.
8) AA Skin Boost C+ serum do twarzy - dobre.Mam jeszcze jedno w zapasie.
9) Yves Rocher Riche Creme - lekki balsam o jakże bardzo odżywczym działaniu. Doskonały na zimne miesiące. Niestety wycofywany.
10) Bielenda Multi Essence 4w1 do cery mieszanej i tłustej - w moim przypadku jednak się nie sprawdziła. Jeśli dorwę inne na promocji to wypróbuję i ocenię.


11) Organic Shop odżywka do włosów lilia i shea - używałam jej mając długie i krótkie włosy. Dobrze wpływała na rozczesanie ich,jak i również powodowała błyszczenie.Jednak od odżywki oczekuję trochę więcej.
12) Mixa dwufazowy płyn do demakijażu oczu - jeden z najlepszych jakie miałam. Nie powoduje zamglenia oczu i szybko rozprawia się z ich makijażem.
13) Listerine płyn do płukania jamy ustnej Green Tea -chyba nie muszę nic dodawać...
14) Foot Works lawendowy spray do stóp - kolejna buteleczka zużyta...
15) Tołpa białe kwiaty płyn miceralny - zużyta z zapasów. Data ważności mijała.


16) Balea kremowy peeling do ciała Beeren & Magnolie - myć mył. Zapach miał naprawdę przyjemny,ale zawartość drobinek złuszczających na poziomie bardzo nikłym.
17) Planet Spa parafinowa maska do rąk i stóp - znalazłam i zużyłam. Gdy moje dłonie dość długo są przesuszone jest ona dla nich ratunkiem. Tylko ten męczący zapach (intensywnego karmelu).
18) Planet Spa peeling do rąk i stóp - do tych pierwszych spisuje się doskonale. Do drugich jest za słaby.


19) Lavera krem do oczu z perłami - delikatnie zakrywał cienie pod oczami. Z lekkim efektem rozświetlającym. Doskonały pod makijaż.
20) Alverde Aqua krem - żel do twarzy z naturalnym hyaluronem i algami - bardzo fajny krem - nawilżacz. Dzięki swej konsystencji tarczy na długo. Praktycznie bez zapachu. Przede wszystkim tani.
21) Kneipp krem do rąk z wiesiołkiem i 5% urea - pomimo,że bogaty to szybko się wchłaniał.Bardzo dobrze pielęgnował wysuszone na wiór ręce.
22) Balea żel dezyfekujący do rąk - spisywał się jak każdy z tego rodzaju... Za to zapach był przyprawiający o zawroty głowy.
23) Prevens Family żel jak wyżej ...


24-27) Nutra Effects delikatnie nawilżający krem do ciał - jak nazwa wskazuje pielęgnuje delikatnie. Nawilżenie krótkie. Raczej sprawdzi się przy niewymagających skórach.
28) SkinLite maseczki kolagenowe pod oczy - przy regularności (2x dziennie) działały dość dobrze.
29) Treclemoon Marshmallow żel pod prysznic próbka - z każdą nową serią staram się kupić próbki i znaleźć ulubieńca. Jak na razie bezskutecznie.
30) Balea Nude Kiss pomadka do ust
31) Perfecta antyperspirant cytrusowy


32) 7th Heaven Green Tea Peel-Off maseczka 
33) Garnier Volcano Mask
34) Garnier Matcha - Kaolin Mask
35) Perfecta Express maska nawilżająca - spowodowała u mnie wysyp prycholi. Trochę z nimi potem walczyłam.
36) RdL Hydro Booster nawilżająca maska w płacie - nie dorównuje tej z Balea.


37-41) Neutrogena Hydro Boost - nada się raczej dla niezbyt wymagającej cery.


42) Kneipp Krolowa Nocy perełki do kąpieli
43) Floris sól bocheńska do kąpieli - z dodatkiem SLeS dla efektu piany... Nie tego oczekuję od naturalnej soli.
44) Dezdner Essenz Tag am Meer - wspaniały umilacz do kąpieli przenoszące nas na tropikalną wyspę w wannie.
45) Tetesept sól do kąpieli brzoskwinia i wanilia - dla miłośniczek wanilii doskonały.


46) Tami waciki kosmetyczne
47) Baby Love chusteczki wilgotne
48) Jessa podpaski higieniczne exstra lang 
49) Naturella podpaski higieniczne night
50) Camelia podpaski higieniczne Ultra Night - nowość w Niemczech,ale zdążyłam je polubić.


51,52) Rękawiczki peelingujące noname - słabizna...
53) Eveline odżywka do paznokci 9w1
54) Avon always on point fioletowa kredka do oczu


55) Avon Little Sequin Dress EDP
56) Avon Secret Fantasy Wonderland

No i to już wszystkie śmieci marca. Dużo tego,ale chciałam zużyć wszystko co miałam w pracy. Z założenia na ten miesiąc nie wszystko się udało jednak... Ale to jakieś tam ... 😊

Chciałabym zaprosić Was jeszcze do udziału w rozdaniu. Nagrody są naprawdę fajne ( czy tylko ja tak uważam? 😉). Wiem,że to jeszcze dużo czasu,ale jak dotychczas zgłosiło się Was tylko 10 osób. Szkoda. Kliknijcie tu ,a przejdziecie do postu z rozdaniem. Zachęcam i ...

Pozdrawiam.

cathy c.

Komentarze

  1. Żałuję, że dawno skończył mi się zapas mydeł do rąk Balea :P Teraz nie mam do nich za bardzo dostępu, ale kolejnym razem wezmę większą ilość naraz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie znam nic, chyba jak to możliwe ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się zapach "Sweet Wonderland". Mam żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tych zużyć! U mnie niewiele :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

741. DNO DNA LUTY 2018

256. WYGŁADZAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY VOLCANIC ICELAND AVON # 48