622.LAWENDOWY KREM DO RĄK PLANET SPA AVON




Witam serdecznie.

Dziś tylko wspomnę o kolejnym rodzaju kremu do rąk z Planet Spa.Opisywałam już te z arganem i shea,a teraz przyszedł czas na kolejny. 

Producent mówi o nim jako o kremie z lawendą i jaśminem.I faktycznie! Zapach jest intensywny i nie jest on zapachem czystej lawendy.Tu mnie już zaskoczył.Choć z czasem go polubiłam... No może raczej przyzwyczaiłam się do niego.

Nawilża i lekko natłuszcza skórę naszych dłoni,lecz aspekt ich pielęgnacji jest jednak nieporównywalny z tym z arganem. Moje dłonie,gdy są wysuszone przypominają wiórki... Dosłownie. Więc, gdy je posmaruję kremem do rąk to oczekuję,że zadba o nie tak jak tego chcę.Niestety ten wariant sprawdzi się tylko w wypadku niewymagających dłoni.Dłonie "wiórkowe" jak moje,a raczej osoby posiadający takowe mogą zapomnieć o jego przydatności i walorach pielęgnacyjnych.

SKŁAD :




Tak więc krem nada się dla osób chcących jedynie delikatnie nawilżyć swe niewymagające górne odnóża. 😉

Pozdrawiam.

cathy c.

Komentarze

  1. Nie miałam jeszcze kremu do rąk z tej serii. Za to maseczki do twarzy są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

741. DNO DNA LUTY 2018

256. WYGŁADZAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY VOLCANIC ICELAND AVON # 48