623. CO CHCĘ ZUŻYĆ W KWIETNIU


Witam Was ciepło.

Trochę później,ale jest. Plan zużyć na ten miesiąc nie jest wielki.Raptem naście kosmetyków.Choć worek z denkiem na kwiecień już jest ciężki.




1) Lactacyd płyn ginekologiczny przeciwgrzybiczny
2) Kneipp krem pod prysznic mleko kokosowe i olejek monoi
3) Avon Naturals żel pod prysznic brzoskwinia i róża




4) Avon Nutri5 maska do włosów
5) Avon Planet Spa Volcanic Iceland maska do ciała
6) Yves Rocher Hydra Vegetal żel do mycia twarzy




7) Alverde krem do stóp na zgrubienia
8) Avon SSS krem na noc z olejem arganowym
9) Balea żel do golenia
10) Garnier Invisible deoroll on
11) Avon dezodorant intymny




12) Isana chusteczki do twarzy odświeżające
13) BeBeauty chusteczki do demakijażu
14) ProFormula chusteczki intymne

Pozycja 9-ta i 12-sta pozostała z zeszłego miesiąca.

Pozdrawiam.

cathy c.

Komentarze

  1. Plan jak zawsze ambitny :D U mnie również denko już jest pokaźne, a to dopiero środek miesiąca :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam droga Czekoladko! :-) No ten miesiąc mnie chyba zaskoczy totalnie. :-) Pozdrawiam i ściskam.

      Usuń
  2. Z Twoich kosmetyków używałam jedynie płynu Lactacyd ale w innej wersji... i dobrze się sprawdzał, ale wolę inne marki, np. teraz używam z kory dębu i mam takie większe poczucie komfortu i odświeżenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Witaj Justynko! :-) Dobrze się sprawuje. Jak każda z Balea... Nie wiem co więcej napisać... :-) Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Ciekawa jestem jak sprawdzi się ten krem na noc z olejem arganowym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie droga Sisi! :) Ja go używam pod prysznic. Lepiej się sprawdza niż w "normalny" sposób. Ciało jest po nim gładkie. Pozdrawiam i ściskam mocno.

      Usuń
  5. Powodzenia w realizacji założeń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam używam wszystkiego co wpadnie w moje łapki.. Nie potrafiłabym trzymać się takiego planu :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

741. DNO DNA LUTY 2018

256. WYGŁADZAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY VOLCANIC ICELAND AVON # 48