624. VOLCANO MASK GARNIER



Witam Was.

Dziś chcę Wam przedstawić kolejną maseczkę firmy Garnier. Volcano Mask ma zadanie: oczyścić i zmniejszyć pory.Ma również wygładzić naszą skórę.

Saszetka mieści w sobie 8 ml gęstej mazi.Jest ona koloru czerwonego.Zawiera między innymi glinkę kaolinową i wulkaniczną oraz mocznik. Ma właściwości rozgrzewające.Nie trzymamy jej zbyt długo na twarzy(tylko 3 minuty),gdyż może dojść do podrażnienia skóry.Po tym czasie zmywamy.

SKŁAD :



Maskę nałożyłam. Zastosowałam się do rad producenta. Ciepła jednak nie czułam.Skóra na buzi faktycznie była gładka. Z minimalizacją (widoczną gołym okiem) porów musiałam poczekać do następnego dnia.Chodzi mi o takie zadowalające mnie. 😊

Okazało się również,że maseczka ma przedłużone działanie. W kolejnych paru dniach widziałam,iż pory zmniejszały się uwalniając małe zaskórniki. Czyli maseczka działa.Podejrzewam,że gdybym zabieg powtórzyła osiągnęłabym jeszcze lepszy wynik. W ogóle systematyczność ma sens. Jednak maseczka ta u mnie znalazła się w celu próby.Jednorazowej. W pracy.W domu na pewno wrócę.



Czerwona squaw. 😉

Jeśli będziecie miały dostęp lub znajdzie się u nas w kraju... to spróbujcie.Polecam.

Pozdrawiam.

cathy c.

Komentarze

  1. Przydałoby mi się coś na zmniejszenie porów. Ostatnio mam z nimi problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Iwonko! :) Ja mam roższerzone zawsze.Właściwie tylko dzięki maseczkom i jakimś tonikom od czasu do czasu udaje się mi je odrobinę zmniejszyć. Ta maseczka zadziwilam mnie swoim przedłużonym działaniem.Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
  2. Nie miałam, ale ostatnio do twarzy stosuję glinki. ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio stawiam na maski w płachcie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

741. DNO DNA LUTY 2018

256. WYGŁADZAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY VOLCANIC ICELAND AVON # 48