317. NAIL FRI # 33 I MOJE PIERWSZE STEMPLE



Witam Was serdecznie. Dzisiaj znów trochę późno. 
W dalszej części postu zobaczycie moje pierwsze nieudolne 
zdobienie metodą stempelkową. ;)

Do mani użyłam :
- odzywka Eveline 9w1,
- lakier Envy Gel Finish Avon,
- lakier White Matte Avon,
- SH Insta Dri.



Prawa ręka.



Lewa ręka.


Obrazek poglądowy.


Generalnie,jak na pierwszy raz oceniam moje pierwsze stempelki
dobrze. Trochę koślawo i nie do końca odbite,ale jak dla mnie ok.Wzorek pochodzi z płytki B.04 leaves of happiness. Stempelek to Jumbo stempel również od naszej 
Ani z B loves plates. Obie rzeczy zakupiłam w zeszłym miesiącu,
a przyszły dzisiaj. Musiałam od razu wypróbować.
Tak więc,eksperyment zakończony.


Pozdrawiam.


cathy c.

Komentarze

  1. Efekt przepiękny. Ja mam ochote na swoje pierwsze stempelki ale nie wiem jak się do tego zabrac

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję moja droga. Ja też miałam problem. Głównie ze stemplem. Najpierw próbowałam na tyc mniejszych włącznie z tym xl,ale to nie było to. Teraz,gdy mam jumbo stempel jest już lepiej. Muszę popracować jeszcz nad szybkością przeniesienia odbitego wzorku na pazurek. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta butelkowa zieleń - a jak na debiut to bardziej wygląda jakbyś robiła to już pół życia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze a jakie udane...cudeńko! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śqwietnie Ci wyszło jak na pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam cierpliwości do stempelków :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

741. DNO DNA LUTY 2018

256. WYGŁADZAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY VOLCANIC ICELAND AVON # 48