321.LACTACYD PHARMA PŁYN GINEKOLOGICZNY OCHRONNY




Witam dziś serdecznie. :)

OD PRODUCENTA :

Delikatnie myje i pomaga zapewnić aktywną ochronę przed infekcjami bakteryjnymi.Zawiera naturalne składniki hamujące rozwój bakterii,dzięki czemu zapobiega nawrotom infekcji
oraz powstawaniu nieprzyjemnego zapachu.

MOJA OPINIA :

- Płyn który jest najzwyklejszym w swiecie żelem do higieny intymnej otrzymujemy w 250 ml plastikowej butece z dozownikiem. Jest to wygodny i higieniczny sposób "porcjowania" płynu.
- Jego zapach jest dość intensywny i typowy dla tego typu produktów.
- Stosuję go od miesiąca i zużyłam już połowę,ale to w moim przypadku jest normalne. Wydajność jest dobra. Wystarczy już jedna pompka na dokładne umycie tych okolic.
- Na pewno odświeża i daje uczucie komfortu.
- Jeśli chodzi o ochronę to mam mieszane uczucia. Niby chroni,ale jednak nie do końca ( w moim przypadku egzamin zdaje tylko Pilva Fem) jeśli chodzi o mnie.
- Dla mnie jest to po prostu płyn do higieny intymnej i nic poza tym. Nie jest zły,bo uczucie świeżości i komfortu utrzymuje się przez cały dzień.
- Czy polecam? Tak.


SKŁAD :




MOJA OCENA :

4/5


Pozdrawiam. 

cathy c.

Komentarze

  1. Bardzo lubię produkty tej marki, bo są bardzo delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go i wrażenia generalnie pozytywne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam kochana. U mnie też, tylko czegoś mi w nim brakuje... a może chodzi o to,iż nie czuję tej ochrony... Nie wiem. Napewno wrócę do niego jeszcze kiedyś. :) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Hm.... z tego co piszesz nie ma tego "CZEGOŚ" co powinien mieć tego typu produkt - zwlaszcza , że swoją cenę ma...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ją kupuje emulsję lactacyd i u mnie sprawdza się genialne tej wersji akurat nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

741. DNO DNA LUTY 2018

256. WYGŁADZAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY VOLCANIC ICELAND AVON # 48