408. SERIA JOGURTOWA AVON NATURALS # 72




Witam Was serdecznie.
Wreszcie mam neta! Juppi!!! Tak trochę długo to trwało,ale jest. Niby mam 7,5 Gb na cały miesiąc. Zobaczymy czy starczy...
Ale ja dziś nie o tym...

Chciałabym przedstawić Wam nowość od tegorocznego piątego katalogu z Avon'u. Jest to nowa jogurtowa seria Naturals.
W jej skład wchodzą : kremowy żel i peeling do mycia ciała oraz nawilżający balsam do ciała.

ŻEL POD PRYSZNIC


OPIS PRODUCENTA :

Formuła o delikatnej konsystencji tworzy obfitą pianę,oczyszcza i nawilża skórę pozostawiając uczucie odświeżenia.

MOJA OPINIA :

- Żel mieści się w  200 ml butelce z plastiku typowej dla tej serii Avon'u. Przeźroczystej ( na bieżąco kontrolujemy zużycie).
- Zamykanie na tzw: klik. Łatwo "chodzi",ale nie aż tak aby otwierać się w dowolnej chwili samemu.
- Konsystencja gęsta. Faktycznie przypomina jogurt.
- Zapach jogurtu owoców leśnych. Granat naprawdę majaczy gdzieś bardzo w oddali. Świeży,ale nie mdlący. Nie utrzymuje się długo po kąpieli na skórze.
- Doskonale się pieni dzięki zawartości SleS i betainy kokosowej. :(
- Jako szósta od końca witamina E.Po niej proszek jogurtowy ( naturalny i w znikomej bodajże ilości). Następna jest witamina C. I tyle z naturalnych składników w tym żelu...
- Pomimo tego żel odpowiada mi "próbnie"( wzięłam go do testów) pod prysznic przed snem. Lubię takie zapachy na noc.


MOJA OCENA :

3,5/5


PEELING 



OD PRODUCENTA :

Naturalne nasiona zanurzone w kremowej formule delikatnie usuwają martwe komórki dla efektu niesamowicie gładkiej skóry.


MOJA OPINIA :

- Produkt zamknięty w stojącej na głowie 150 ml tubie.
Zamknięcie typu na "klik".
- Można kontrolować zużycie produktu.
- Konsystencja gęsta. Rzekłabym nawet maślana. Kremowa.
- Peeling zawiera w sobie: mielone ziarna słoniorośli,ziarna żurawiny, jogurt, witaminę E i C. Tyle z naturalnych składników.
Z innych to : gliceryna,olej mineralny,SLeS, emulgatory i takie tam inne.
- Zapach identyczny z żelem pod prysznic i balsamem. Utrzymuje się na skórze przez dłuższy czas.
- Jeśli chodzi o użytkowanie... używam go trzy razy w tygodniu.Samodzielnie. Bez żelu po. Doskonale oczyszcza moją skórę. Mimo tego,iż zawierając SLeS - nie pieni się. Po użyciu go mam wrażenie,że jestem "wypeelingowana" i czysta. :)
- Skóra jest gładka i zadbana.
- Polecam. 


MOJA OCENA :

4,5/5



BALSAM DO CIAŁA




OD PRODUCENTA :

Lekka kremowa formuła pozostawia skórę miękką,gładką i idealnie odżywioną.

MOJA OPINIA :

- Balsam zamknięty jest w plastikowej 200 ml butelce również zamykanej na klik. Zaglądając pod silniejsze światło można zobaczyć zużycie.
- Konsystencja balsamu jest lekka i kremowa.
-Zapach identyczny  z żelem pod prysznic. Może trochę bardziej intensywny. Pozostaje dłużej na ciele.
- Na ciele doskonale się rozsmarowuje. Nie waży się,ani nie bieli. 
Szybko wchłania się.
-Czy nawilża? Dla wymagającej skóry będzie za słaby. Natomiast dla normalnej jest ok.


SKŁAD :


MOJA OCENA :

4,5/5


Generalnie rzecz biorąc... Komplecik jest ok. Ani zły ani wow. Po prostu jest poprawny. U mnie zapunktował dzięki zapachowi. I tyle mam do powiedzenia na jego temat.

Pozdrawiam.

cathy c.

Komentarze

  1. Ja nie przepadam za kosmetykami pielęgnacyjnymi Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana tak jak pisałam wzięłam je do testów. Tylko peeling tak naprawdę zasługuje na uwagę. Jest ok. Reszta raczej dla osób którym nie przeszkadzają średnie składy.:) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Kiedyś na pewno skuszę się na ten peeling :)
    Dotarły do mnie wygrane mydełka. To była przemiła niespodzianka po pierwsze dlatego, że zdążyłam już zapomnieć o wygranej po drugie ze względu na dodatkowe kosmetyki, których się nie spodziewałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Kochana Birdie, a przeczytałaś maila? To tylko takie małe cóś... :) Wygrane mydełka będą po moim powrocie do domu ( okolice czerwca). Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Przyznam, że zapach ma kuszący (przynajmniej z nazwy!) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Chocolate... Powiem zapach jest niczego sobie. Nie jest tak sztuczny jak zdarza się to często w przypadku zapachu truskawki. Pozdrawiam serdecznie. :-)

      Usuń
  4. U mnie ten balsam słabo nawilża a szkoda bo zapach ma obłędny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano zapach obłedny. Tak nadaje się tylko do skóry niewymagającej zbyt wiele. Pozdrawiam.:)

      Usuń
  5. Z serii Naturals lubię żele pod prysznic bo nie wysuszają mi skóry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Kamilo ten tez nie wysuszy... Zawiera naturalny jogurt. Odrobinę wypielęgnuje. Tylko zapach w żelu krótko na ciele zostaje. Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Witam Natalio... Kochana ona będzie dostępna od piątego katalogu w Avonie. A w szóstym możesz cały zestawik trafić taniej... Coś około 17 zł. Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
  7. Dziś maiłam okazję wąchać te produkty ;) Zapach jest mega <3 bardzo przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej się nie skuszę ;)
    Czy mi się wydaje, czy Avon kiedyś miał wszystkie balsamy z serii naturals w takich opakowaniach jak ten powyżej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochany Muminku nie wydaje Ci się. :) Mam nadzieję, że to tylko dotyczy tej serii... bo niewygodne w użytkowaniu jest. Pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

741. DNO DNA LUTY 2018

256. WYGŁADZAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY VOLCANIC ICELAND AVON # 48