410.NOWOŚCI W NIEMIECKIM ROSSMANNIE MARZEC CZ. I


Witam.
Bez zbędnych słów. Oto co zobaczyłam dnia dzisiejszego.


MYJADŁA


Zwykły żel pod prysznic.




Kremowy żel pod prysznic. 



Składem nie powalają, ale mam nadzieję że choć zapach zachęca do kupna i użytkowania..


Ten z kolei byłby moim faworytem, gdyby nie fakt, że przywiozłam z sobą pare  myjadeł z domu. Uwielbiam zapach żurawiny. :-)


MAZIDŁA






Bazą dla nich wszystkich jest masło shea i olej słonecznikowy w połowie składu. Jako druga na liście gliceryna.

OLEJKI DO WŁOSÓW




Tu  składy są chyba najlepsze.  Od trzeciego miejsca w składzie same naturalne olejki.
Kupiłam ten żółty... Zawiera olej abisyński i babasu, który moje włosy uwielbiają.   Ciekawi mnie jak się spisze. 

To już wszystko.  Na razie. :-)


Pozdrawiam. 


cathy c. 

Komentarze

  1. Te mazidła na odwłok by mi się przydały. Lubię masła, balsamy a zapachy są zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne nowości, ciekawe, czy u nas też się pojawią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Kamilo właśnie zapomniałam dopisać,że jestem ciekawa co u nas będzie...? Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
    2. Droga Kamilo właśnie zapomniałam dopisać,że jestem ciekawa co u nas będzie...? Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
  3. Oj jakby u nas w Pl pokazał się ten żel jagodowy to chyba wykupiłabym cały zapas :) Zresztą wszystkie nowości z niemieckiego Ross są ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja raczej na ten żurawinowy bym się pokusiła... ;-) Pozdrawiam Cię serdecznie Agnieszko. :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Moja droga ... a czytałaś,że to Rossmann jest? :) Z Dm-u będą też nowości... Oj będą...

      Usuń
  5. Dużo ceikawości :) Żel mnie zainteresował:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam do Niemiec teraz blisko, więc może kiedyś się przejdę i do Rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyświetliło mi się tylko "hello" w minaturce zdjęcia i myślałam że będzie dalej Kitty :D a tu Spring :D ale mnie zrobili na szaro :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba przyznać, że opakowania są apetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Zwłaszcza jagoda i żurawina. Choć masła też odrobinę kuszą...

      Usuń
  9. kusząco kusząco. ciekawe kiedy ( i czy! ) będą w PL :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten olejek, który kupiłaś wygląda spoko, chętnie bym się skusiła gdyby był w pl :)
    Żelków też jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Ten żółty ma spoko skład. Warto. Mam nadzieje ,że pojawią się u nas. Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Ojjj jakie cuda , szkoda że u nas nie ma :( zostało tylko ślinić się do monitora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Aniu. Poczekaj jeszcze trochę i u nas się pokażą. Pytanie tylko co? Pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

741. DNO DNA LUTY 2018

256. WYGŁADZAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY VOLCANIC ICELAND AVON # 48