420. BAZA POD MAKIJAŻ COLOR TREND AVON # 73



Witam ponownie moje drogie czytelniczki.

Bazę tę kupiłam w programie dla konsultantek.  Cena nie była duża.Postanowiłam wypróbować. Nigdy wcześniej nie używałam żadnej z baz. 
Znajduje się ona w 30 ml tubce z raczej twardszego plastiku stojącej na głowie i zamykanej na zakrętkę. Ma postać białego kremu,ale rozprowadza się lekko i szybko się wchłania. Naszą cerę czyni gładką "jak pupcia niemowlaka". Każdy podkład ( a testowałam na trzech różnych) sunie gładko po skórze i równomiernie się rozprowadza. Nie było z tym żadnego problemu.
Podeszłam do niej nieufnie. Muszę powiedzieć,że bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła.
 Testowałam ją przez cały miesiąc luty. Była ze mną w Zakopanem i na spotkaniu blogerek w Krakowie (makijaż minimalny). Były to raczej zimne dni.
Od nałożenia "pod" makijaż na mojej twarzy trzymał się dobre osiem godzin. Po tym czasie zmywałam go.Wciąż wyglądał tak jakbym zrobiła go przed chwilą. Nie oksydował i  nie błyszczał się. Przy mojej mieszanej cerze bardzo szybko to następowało. Zwłaszcza bez dotykania buzi łapami.
Tubka przy codziennym stosowaniu starcza nam na czas od trzech tygodni do miesiąca ( nie należy przesadzać z ilością nakładanej bazy).
Jak dla mnie ideał,choć nie mam porównania. Ciekawa jestem jak sprawdzi się w cieplejsze dni. Sprawdzę i zrobię update. 

Pozdrawiam.

cathy c.


Komentarze

  1. Koniecznie muszę się za nią obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa, powiem Ci. Sama nie zwróciłabym na nią uwagi... ale z polecenia, może jednak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Mysiu u mnie się sprawdziła. Droga nie jest... Pozdrawiam serdecznie.:)

      Usuń
    2. Muszę pomyszkować i kupić :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

741. DNO DNA LUTY 2018

256. WYGŁADZAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY VOLCANIC ICELAND AVON # 48