475. NOWOŚCI W DM - IE KWIECIEŃ 2016


Witam ponownie.

Teraz kolejna dawka nowości z drogerii DM. Post nie będzie zawierał nowości z zeszłego tygodnia. Pogoda nie sprzyjała przejażdżkom rowerowym.

WSZELKIE MYJADŁA  I UMILACZE KĄPIELI


Płyn do kąpieli Arbuz i Papaja.



Kolejny o zapachu Mango i Hibiskusa.



Kolejny żel z wiosenno letniej limitki Inseltraum. Zapach Marakuja i Frezja.



Bardzo mnie ucieszył ten żel, bo potrzebuję czegoś po zajęciach na siłowni. Zapach ma przyjemnie świeży i zawiera w sobie mentol.



Ten peeling oczywiście kupiłam.Zapach Pomarańcza i Mięta. Dość oryginalne połączenie.



Jedna z pianek pod prysznic. Ta o zapachu limonki i różowego grejpfruta. Jak na razie mnie nie zachwyciła.



Limitkowe mydło do rąk.

TAKIE TAM


Dezo w kulce o zapachu Hibiskusa. Dość przyjemny.



Rękawiczka do demakijażu Ebelin ( 5,99€). Odpowiedź DM-u na rękawiczkę Glove ( 12,95€).


LIMITKI



P2 Blossom Stories. Podobały się mi te topy z kwiatuszkami po lewej,ale koniec końców zapomniałam po nie wrócić. Pędzel kabuki w kształcie kwiatuszka też zasługiwał na uwagę.



Alverde też wydało wiosenną limitkę. W zapowiedziach wyglądało to nawet ciekawie,ale gdy zastałam już znacznie ogołoconą wystawkę ... już mnie tak nie interesowało.

I to już wszystko. Coś "wpadło" Wam w oko?


Pozdrawiam.


cathy c.



Komentarze

  1. Nie kuś, bo mam już 14 żeli pod prysznic w zapasie :P Połowa oczywiście Balea :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym wszystko powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A po ile są te płyny do kąpieli? Widzę że będę musiała poprosić przyjaciółkę o małe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czyli dość przystępna cena :) także jeszcze popatrzę co tam ciekawego ostatnio z Balea miałaś i małe zakupy się szykują :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018