494. SERUM DO CIAŁA BALEA



Witam was moje drogie.

Zdążyłam już wykończyć nowość marki własnej drogerii DM, więc przychodzę do Was z recenzją. Produkt nie jest drogi. Cena mieści się w przedziale do 10 zł. Dobry i tani kosmetyk.

Serum przeznaczone jest od skóry normalne do suchej. Produkt mieści się w opakowaniu z plastiku stojącym na głowie. Jego pojemność to 200 ml. Otwiera się na klik. Nie ma obaw nie połamiemy sobie pazurków. 



Konsystencja jest średnio gęsta,ale i zarazem wodnista. Jak zapewnia producent serum szybko się wchłania. Zapach jest intensywny. Na początku dość przyjemny,lecz gdy czujemy go zbyt długo zaczyna przeradzać się w mały koszmarek. Czemu? Nie wiem.

Serum zawiera w składzie olej ze słonecznika, olejek kameliowy i ekstrakt z opuncji figowej oraz glicerynę. Dzięki tym składnikom przy systematycznym stosowaniu  nasza skóra staje się gładka i widocznie zadbana. Serum dobrze nawilża nasze ciało aż do aplikacji następnego dnia. Choć uważam,że najlepiej nada się dla skóry niewymagającej.

SKŁAD :



MOJA OCENA :

3,5/5


Pozdrawiam.


cathy c.

Komentarze

  1. Mam wrażenie że sam skład jest nawet niezły ;) właśnie kompletuje swoje zamówienie z Niemcowni które mam nadzieję otrzymać w sierpniu jak przyjedzie moja przyjaciółka. Ogólnie uważam iż produkty DMu są lepsze niż też Rossmanna chociażby żele są gęste i wydajne a te z Rossmanna mam wrażenie jakby były wodniste ;) nom dobra bo widzę że zbyt dużo się rozgladalam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Robaczku. Nie rozpisałaś się. Ogólnie DM malepszą jakość wyrobów ( żele,płyny do kąpieli, balsamy).Jeszczejeden plus ma w sobie ta drogetia... jest tańsza od Rossmanna( w DM 300ml=0,55€ ; w Rossmann 300 ml=0.89€). Różnica i w cenia i w jakości. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Dokładnie są tańsze gestsze, lepiej się pieniądze i dużo ładniej pachna i od kiedy moja przyjaciółka mi po nie jeździ to sama dla siebie je kupuje i już nie sięga po te z Rossmanna a nigdy nie chodziła do DMu bo ma nie po drodze a teraz zaczęła i jeszcze mamy dodatkowa zniżkę bo ma jakąś kartę do Rossmanna i w DMie też ją przyjmują ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa jego zapachu ;) nigdy nie miałam żadnego serum z balea ;) moja skóra jest mało wymagająca od normalnej do suchej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018