500. OLEJEK ISANA DO WŁOSÓW Z OLEJEM AVOCADO,BABASSU & ABISYŃSKIM



 Witam ponownie.

Z tego co zauważyłam bohater tego wpisu jest już dostępny w naszych Rossmann'ach. Jako,że swój kupiłam już jakiś czas temu i miałam możliwość przetestowania ... Postanowiłam podzielić się z Wami moją opinią.

Według producenta olejek ten ma polepszać wygląd naszych włosów oraz ich czesanie. Lśniące i gładkie również być mają. 

Mieszanka drogocennych olejków mieści się w 100 ml plastikowej buteleczce. Wydobywamy je za pomocą pompki. Produkt ma gęstą konsystencję. Jak to oleje. 

Producent zaleca napompowanie 2-3 pompek na dłonie i rozprowadzenie ich na długości i końcówkach włosów. Próbowałam tego sposobu i olejek powodował szybsze przetłuszczenie włosów i skalpu. Oczywiście przypomniałam sobie,że istnieje taki zabieg jak olejowanie włosów przed ich myciem i ... mogę wykonać go sama w domowym zaciszu. Jak pomyślałam tak zrobiłam. Przypomniałam sobie również,że muszę użyć zwykłego szamponu z SLeS lub SLS - em, bo inaczej za Chiny Ludowe nie zmyję go z kudłów. Również jak pomyślałam tak zrobiłam i ... Muszę powiedzieć,że efekt był cudowny. Po wysuszeniu włosy były cudownie miękkie i nie puszyły się ( co ostatnimi czasy przy normalnym szamponie dzieje się, oj dzieje) oraz przyjemne w dotyku. Lepiej rozczesywały się i układały. Pięknie lśniły. Po paru dniach zauważyłam też,że skalp mnie już tak bardzo nie swędzi i nie jest aż tak tłusty jak zazwyczaj po użytkowaniu szamponów z SLeS. Tak więc, olejek robi dobrze naszym włosom.

Jeśli chodzi o skład,to rzeczone olejki znajdują się od trzeciego do piątego jego miejsca. Zapach ma przypominać kwiaty wiśni... No nie wiem... to pozostawię Waszej ocenie. Moich nozdrzy nie drażnił.

W każdym bądź razie uważa,że jest wart uwagi.


Pozdrawiam.


cathy c.


Komentarze

  1. Widziałam go ostatnio w rossmanie jak skończę swój olejek na pewno się na niego skuszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś się nad nim zastanawiałam, bo jest dość tani, a akurat czegoś potrzebowałam do włosów, jednak ostatecznie się nie zdecydowałam. Myślę jednak, że zrobię to następnym razem :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018