701. NAWILŻAJĄCY KREM ARGANOWY Z OLEJKIEM LAWENDOWYM LILLA MAI


Witam Was moje Pszczółki! ☺

Nie pamiętam jak weszłam w posiadanie tego kremu. Może była to jedna z paczek Naturbox? W każdym bądź razie odczekał swoje zanim zaczęłam go używać.

Szklany słoiczek mieści w sobie 50 ml kremu.Na etykiecie ma datę produkcji połączoną z datą użycia. Konsystencja typowa dla kremu naturalnego,ale nie zbita. Na twarzy rozprowadza się go dobrze. Pozostawia jednak tłustą warstewkę na skórze. U mnie nie wchłania się szybko. Trochę to trwa,ale jest to normalne dla cer mieszanych i tłustych. Z tego względu używam go tylko na noc. Rano cieszę się gładką i wypielęgnowaną cerą.

SKŁAD I PARE SŁÓW OD PRODUCENTA:


Krem jest naturalny. Przeznaczony do każdego rodzaju cery. Każda z nas skorzysta na jego stosowaniu. Zawiera same dobre składniki. Jeśli chodzi o cenę to nie orientuję się. Czy polecam ? Oczywiście. 

Pozdrawiam. 

cathy c. 

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Natalio bardzo czuć lawendę. Dla kogoś kto nieprzepada za nią może być minusem. Pozdrawiam serdecznie. :-)

      Usuń
  2. Lawendowy jak to fajnie brzmi.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go kiedyś ale mimo dobrej daty był skażony i wyrzuciłam

    OdpowiedzUsuń
  4. musze zapamietac etykiete moze gdzies spotkam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018