705. MYDŁO DO RĄK OWIES I ROKITNIK No12 BALEA



Witam Was serdecznie. ☺

Jak już wspomniałam na Insta u mnie szaro,buro i ponuro. Śnieg stopniał i jest nijak. Przydałoby się trochę słońca. Ehh...

Mydło recenzowane dzisiaj jest nowością w drogerii DM.Są trzy rodzaje i wspominałam o nich w poście o nowościach listopada. Moje jest o zapachu owsa i rokitnika. Spodziewałam się trochę innej woni. Nie powiem jest przyjemna,ale typowo męska. Nie przeszkadza mi to jednak.


Jak widać na zdjęciu powyżej drugim składnikiem jest sok z aloesu. Wszystkie ekstrakty są w drugiej części składu. Jednak tą dużą zawartością soku z aloesu mydełko u mnie wygrywa. Po umyciu dłonie są delikatne i nawilżone,a uczucie to utrzymuje się przez dłuższą chwilę.

Plastikowa butla mieści w sobie 500ml mydła. Jedyne do czego mogę się przyczepić, to dyspenser który trzeba trochę mocno docisnąć aby wydobyć małą ilość mydła. Ja muszę wykonywać tę czynność dwukrotnie. Mydła nigdy za wiele. 😉 W moim przypadku. Koszt to około 3€ w DM.

Pozdrawiam.

cathy c. 


Komentarze

  1. Nie widziałam jeszcze tych mydeł. Przy okazji wizyty w DMie będzie trzeba się rozejrzeć dokładniej =)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018