725. POSTANOWIENIA BLOGOWE NA TEN ROK (2018) I MAŁE ZMIANY NA BLOGU



Witam Was w pierwszym dniu stycznia i roku 2018 - ego. ☺

POSTANOWIENIA

1. REGULARNOŚĆ w pisaniu postów.
2. KOMENTARZE - więcej komentować na Waszych blogach. To,że nie komentuję nie znaczy że nie czytam. Po prostu jestem odrobinę nieśmiała.  A czasem czytając komentarze innych stwierdzam,że nie mam już nic do dodania. Jednak muszę nad tym popracować.
3. POPRAWIĆ JAKOŚĆ ZDJĘĆ. Wydaje się mi,iż znalazłam jakiś "środek". Zobaczymy jak to będzie. Choć nie zawsze mogą one być idealne ze względu mojego pobytu w danym miejscu pracy. Jednak coś wymyślę. Chciałabym aby były bardziej przejrzyste. 
4. NAUCZYĆ SIĘ PISAĆ POSTY NA ZAPAS. Do dnia dzisiejszego jest to moją "piętą Achillesa". Mając już dawno napisany post mogę swobodnie odbyć podróż z pracy do domu i odwrotnie. Nie muszę wtedy martwić się o zasięg internetu i inne sprawy.

I to już wszystkie postanowienia  dotyczące bloga. Przynajmniej na teraz i już.


ZMIANY NA BLOGU

Zmiany  będą niewielkie. Szablon na razie pozostaje. Czas ukazywania się postów wciąż będzie codzienny. Godziny: 9-10 rano lub  19-20 wieczorem. 

Dochodzą dwa nowe cykle : Piana w wannie i Mask Time. Pierwsza będzie o wszystkich typach umilaczy i myjadłach wszelkiej maści. Jest to o wiele lepszą opcją dla mnie. Zbiorę wszystkie w jednym poście.Drugi cykl ogarnie wszelkiego rodzaju maski i maseczki. Te w płachcie i te zwykłe.

Będę też częściej pisała o filmach,serialach czy też książkach. Mam ich trochę do oglądnięcia lub przeczytania. Chcę się tym z Wami dzielić. Może na dobry początek raz pod koniec każdego miesiąca. 

Teraz też każde denko będzie w każdy ostatni dzień miesiąca.Myślę,że forma nie zmieni się aż tak bardzo.

Projekt "Use it up" pozostaje dalej. To co zamierzam zużyć w tym roku przedstawię Wam po 10-tym lutym(wtedy wrócę do domu). 

Myślę też nad przedstawieniem swoich obecnych zbiorów. Większości,ale nie całości. Jeśli znajdę czas w marcu to będzie szybciej,a  jeśli nie to dopiero w wakacje.

Myślę,że to już wszystko co chciałam dzisiaj napisać. Jeśli o czymś zapomniałam to dopiszę i zawsze możecie "doczytać".

Pozdrawiam. 

cathy c. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018