738. BEZ TEMATU


Witam Was ciepło i serdecznie. 

Ostatnio posty są jakby wystrzelane. Ukazują się z przerwami. Nie jest to wynik braku weny i lenistwa... tylko życia. Po prawie trzech miesiącach  nadeszło zmęczenie materiału pobytem poza domem. Tęsknota też odbija swoje piętno. Do tego problemy z dorastającym dzieckiem i bezsilnością prób wytłumaczenia,że pewne wybory odbiją piętno na przyszłości. Dużym plusem jest to,że mąż zaczyna wspierać mnie w tych tłumaczeniach. Rodziną dzieli się na tych co rozumieją moje decyzje i na tych którzy mówią mi co mam robić i jak robić. Ja zdaję sobie sprawę z tego, iż przyświeca nam ten sam cel... jedna ich czas na wychowanie swoich dzieci już minął. Teraz mogą tylko nas wspierać w wychowaniu naszej nastolatki.

Za jedenaście dni będę odbywać długą podróż do domu. Będę zmęczona tymi wszystkim bodźcami. A jednak muszę znaleźć w sobie siłę do ogarnięcia całego bałaganu. To nadejdzie. Jednak teraz... Teraz jestem tu... W pracy...

W tym tygodniu na pewno ukażą się zaległe posty z miseczkami i umilaczami do kąpieli. Przypomnienie o rozdaniu też. Jednak jak dalej będzie do wyjazdu ...? Jeszcze nie wiem.  Bardzo Was proszę o cierpliwość przez te pare  dni. Będę naprawdę wdzięczna.

Pozdrawiam serdecznie. 

cathy c. 


Komentarze

  1. Trzymaj się kochana o będzie dobrze..
    Doskonale Cię rozumiem bo i mi ostatnio bardzo ciężko znaleźć czas na blogowanie, a tak bardzo to lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zrozumienie Marysiu. Też się trzymaj. Mocno i ciepło.

      Usuń
  2. u mnie też coraz mniej czasu na bloga, bo dzienne studia i praca na pół etatu - co uczy mnie jak efektywnie wykorzystywać czas ;)

    Pozdrawiam serdecznie :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo siły, cierpliwości i wytrwałości. Przyjdzie czas że i zrobi się luźniej i raźniej. Pozdrawiam :)
    Nowa obserwatorka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymaj się, będzie dobrze, trzymam kciuki :* Rozumiem te przestoje na blogu u mnie ostatnio też się zdarzały, nawet jak mam ich więcej na zapas, nie mam czasu chodzić na inne blogi czy odpowiadać na komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018