735. SAILOR TAUPE COLOR TREND AVON



Witajcie! ☺

Znów odrobinę mnie nie było. Wszystko spowodowane pracą. Oczywiście czeka mnie jeszcze trochę,ale stęskniłam się za Wami.

Kredka o której piszę jest nowością w katalogu drugim na ten rok w Avon.  I jak wszyscy wiemy produkty z serii Color Trend są dość nietrwałe. Jednak na ten cień jest sposób. Jaki? A no taki... przynajmniej ja tak robię ostatnio. Z racji posiadania tłustych powiek i nieposiadania w tej chwili żadnej bazy pod cienie ratuję się... setting spray-em. Tak tym,który stosujemy dla zniesienia pudrowości makijażu w ostatnim kroku. Zwilżam nim pędzelek,którym rozetrę naniesiony kredką cień. Rozcieram i rozcieram,aż do uzyskania pożądanego przeze mnie efektu.


Ostateczny efekt mnie zadowala. Bo jak na mnie i intensywność tegoż koloru jest delikatny. W taki oto sposób cień ten potrafi utrzymać się ładnych pare godzin (4-5). Jak dla mnie to wystarczająco.


Kolor określiła bym jako brązową miedź. Widzę tu jej przebłyski. Po roztarciu cień jest delikatny. Jakby był mocniejszą poświatą. Oczywiście można ją budować,ale trzeba się zastanowić czy cień po pewnym czasie nie zroluje się nam na powiece. Nie będzie to ładnie wyglądać. 

I jak? Podoba Wam się kolor?

Pozdrawiam. 

cathy c. 

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalio przez pomyłkę usunęła twój komentarz. Mea culpa. Mogłabyś go napisać raz jeszcze? Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Iwonko powiem Ci,że jest ciekawy. Tylko ta trwałość kuepska. Z opisqnym sposobem już trochę lepiej. Jednak wciąż za krótko. Pozdrawiam serdecznie. :-)

      Usuń
  3. Kolor mi się podoba, ale one są takie nie trwałe i słabe, że czasem się kuszę później wkurzam i leży ;) Póki co na niego się nie skusiłam i tego się będę trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga ja wiem,że one są nie trwałe. Ale jak to kupiłam to zdejmować muszę. Jednak ten sposób z boxing spray działa na parę godzin. Mi to wystarczy. No i nie marnuje się skubaniec. Kolor też ma nawet fajny. Pozdrawiam serdecznie. :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018