727. PIANA W WANNIE - DREZDNER ESSENZ


Dzień dobry. ☺

Dzisiaj szaro, buro i ponuro. Nie pisałam wczoraj,bo miałam dość nieprzyjemną rozmowę z rodziną pani Marty i musiałam trochę się uspokoić. Dlatego dzisiaj opublikuję dwa posty.



W zeszłym tygodniu zużyłam komplecie umilaczy z Drezdner Essen. Jest to jeden z tych kompletów,który można dodać do prezentu.

Wszystkie wyglądały i posiadały taką samą konsystencję. Różniły się jedynie zapachami. Najbardziej przypadł mi do gustu korzenny. Z zimowymi jagodami był odrobinę za słodki dla mnie. Truskawka z czekoladą pachniała tylko czekoladą. Właściwości miał dobre. Jednak na drugi dzień po kąpieli czułam,że skóra jest z lekka przestudzona. 



Piany było nawet sporo jak na 20 ml płynu. Nie utrzymywała się jednak długo. Pod koniec kąpieli nikła w oczach.

SKŁAD :


Pozdrawiam. 

cathy c. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018