728. PODSUMOWANIE ROKU 2017 NA BLOGU


Cześć! ☺

Jak tam moje Pszczółki kochane? Wszystko dobrze? U mnie powoli. Wczoraj odpłynęłam dość wcześnie. Dlatego drugiego postu nie było.

Podsumowanie roku na blogu będzie krótkie. Było mnie mniej,a co za tym idzie mniej postów. Właściwie w pewnych momentach było mi ciężko pisać cokolwiek. Zawsze to szło z zawirowaniami w życiu prywatnym. Poza wakacjami. Wtedy po pobycie w górach byłam rozleniwiona i wszystko jakoś tak...nie szło. 

Koniec roku był odrobinę lepszy. Powróciła regularność w pisaniu i dzieleniu się z Wami opinią. Mam nadzieję,że tak pozostanie. 

Jeśli chodzi o ukazywanie się postów,które założyłam w postanowieniach na ten rok, to jednak ulegną małej zmianie. Posty będą ukazywać się do godziny 12-tej. Jednak jest mi lepiej i poręczniej. Czy jestem w pracy czy też w domu.

I to już wszystko.

Pozdrawiam. 

cathy c. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018