726. "USE IT UP" NA TEN MIESIĄC - CZYLI CO CHCĘ ZUŻYĆ


Cześć moje kochane Słońca.  ☺

U mnie dziś pogoda w kratkę. Trochę pada. Ogólnie jest buro i ponuro.Jednak nie o tym teraz. 

Z racji,iż nie mogę pokazać Wam moich planowanych kosmetyków do zużycia na ten rok... jeszcze... Postanowiłam pokazać to co chcę zużyć do powrotu do domu. 


1. Natura Siberica żel witaminowy - przytargałam to z domu i głupio byłoby z nim wrócić. 
2. Mousse-to-oil Balea -kupiony w DM zaraz po przyjeździe. Zaciekawił mnie jako alternatywa dla balsamów.  Zobaczymy co to takiego?
3. Płyn do higieny intymnej Tołpa.
4. Pianka do mycia twarzy Tony Moly cytryna - jest już ze mną od września i trochę mnie znudził. Chwała za to,iż widać już koniec. Do wyjazdu starczy.
5. Żel do golenia dla kobiet Balea jeżyna i bez.
6. Body mousse Bilove piątka.



7. Serum nawilżające z aktami Lavera. 
8. Esencja Zielona Herbata Bielenda. 
9. Serum C+D Lirene.
10. Płyn dwufazowy do demakijażu oczu Ziaja.
11. Setting spray Alverde.
12. Szampon z kokosem i octem malinowym Born to Bio.

Jest tego trochę więcej,ale wiem że zużyję do końca. Tu ilościowo w opakowaniach jest ogrom i mam obawy czy nie zatacham wszystkiego do domu z powrotem. 

Pozdrawiam. 

cathy c. 


Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Kochana Justynko... w sumie dla przypomnienia ją kupiłam. U mnie działa jako tako. Po pewnym czasie zaczyna przeszkadzać ten tłusty film... jednak. Dobrze,że to jednorazowy powrót jest. ;-) Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Za szybko bym tej całej gromady nie zużyła ;) Zwłaszcza produkty do twarzy wolno u mnie schodzą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Czekoladko powiem Ci w sekrecie,że u mnie ostatnio też "trochę" ciężko z denkowaniem. Pewnie dlatego,że zbytniego wyboru nie mam. ;-) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018