576. PUR BLANCA SMILE AVON




Witam Was moje Miśki kochane.

Wybaczcie mi zdjęcie z katalogu, ale posiadam tylko próbkę.
Zapach ten jest nowością katalogu numer 4 firmy Avon tego roku.

Zapach jest typowy dla serii Pur Blanca. Słodki,ale jednocześnie ma w sobie świeżość. Nadaje się na wiosnę i lato.Nuty głowy: biała brzoskwinia i mus cytrusowy. Nuty serca: magnolia i peonia. Nuta bazy: piżmo.

W pierwszym momencie wyczuwamy mieszankę brzoskwini z magnolią i peonią. Gdy zapach odrobinę odpocznie czujemy już tylko ciepły zapach dominującego piżma z wspomnianą wcześniej mieszanką.

Na skórze zapach utrzymuje się krótko... Zaledwie godzinę do dwóch.Jeśli chodzi o ubrania to ... jest tu odrobinę lepiej bo do czterech godzin. 

Pozdrawiam.


cathy c.

Komentarze

  1. Nie miałam jeszcze żadnego zapachu Pur Blanca. Niby są popularne, ale zawsze jak sprawdzałam zapachy to nigdy mi się nie podobały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapachy Pur Blanca mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nuty słodkie, z owocowymi aromatami - idealne dla nas :)
    PS Zapraszamy na mysi blog, gdzie ruszył KONKURS. Do wygrania są dwa wybrane etui do smartfona (dla zwycięzcy i jego przyjaciela)! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Pur Blance ponad 10 lat ;) jako, że trochę mi się znudziła, wielbię jego wariacje ;) i ten trafi do mnie w ciemno, jak tylko wejdzie katalog :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

741. DNO DNA LUTY 2018

256. WYGŁADZAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY VOLCANIC ICELAND AVON # 48