582.PROJEKT "USE IT UP" 2017 - ZAPASY CZ.II


I kolejna porcja zbiorów. 

Tym razemto smarowidła do ciała, które chcę w tym roku zużyć. Wszystko to,co znajdzie się w miesięcznym i rocznym denku ponad to,co znajduje się na zdjęciach będzie dla mnie kolejnym zwycięstwem. Tak jak pisałam w poprzednim poście przestawiającym myjadła.






Zważywszy na moje potrzeby nie jest tego dużo. Tylko osiem sztuk. Przeważają produkty Avonu... Wiem! Ale mam ich tyle...

Produkty Yves Rocher'a znacie wszyscy.Ich balsam należy do tego rodzaju post naturalnych.Organic Shop to dla mnie nowość,którą trzeba sprawdzić. Olivenol czeka na swą kolej od ponad roku i mam nadzieję użyć i zużyć go tego lata.

To na razie wszystko w tej materii.

Pozdrawiam.

cathy c.

Komentarze

  1. Nie jest źle :) Kiedyś miałam ten balsam z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam balsam nutra i care fajne były, z YR bardzo lubię. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Balsamów to mam maksymalnie 5, więc nie tak źle :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie znam balsamow YR :D
    Za to znam balsamy organic shop. Nasz ulubiony to jogurt truskawkowy (ze względu na zapach), ale lychee też znam i fajny jest. Nie powala, ale przyjemny w stosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! :) Czyli OS nieżle się zapowiada... Pozdrawiam. :)

      Usuń
    2. Ich peelingi są genialne! I pachną zachwycająco :)

      Usuń
  5. Nie miałam tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Witaj! :) Tak kochana. A od 5-tego katalogu Avon będzie miał także taki pod prysznic.Pozdrawiam. :)

      Usuń
  7. Żadnego z nich nie miałam. W moich zapasach jest chyba troszkę więcej smarowideł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś czuję Kasiu , że kosmetycznie jesteś "spełniona "do końca roku :)

    Buziol :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018