686. KREM DO RĄK BIO-MANGO I BIO-MANDARYNKA ALVERDE



Witam Was serdecznie. 😊

Dziś niedziela dzień lenia. Chciałabym. Pani Marta zjadła już śniadanie, które przygotowałam. Wyszłam już z psem i zdążyłam zrobić codzienne porządki w ubikacjach i kuchni. Czystość trzeba utrzymać. 

 Teraz mam chwilkę wolną i mogę napisać dla Was parę słów o kolejnym kremie do rąk z Alverde. 

Bohater ten pochodzi z tegorocznej małej limitki letniej. Sprzedawany był z kubkiem do napojów. Mieściły się w nim trzy miniaturki. Żel pod prysznic, balsam I krem do rąk. Wszystkie o pojemności 50 ml i tym samym zapachu. Ładny on jest. Letni i nie męczący.

Jeśli chodzi o działanie to utrzymuje się  na  poziomie średnim. Aplikację musimy powtarzać co parę godzin. Na jesień i zimę się nie nadaje. Jest to typowo letni krem. Nie nada się też do bardzo wymagających dłoni.

Pozdrawiam. 

cathy c. 

Komentarze

  1. Szkoda, ze nie nadaje się na zimę ;)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów:) A trafiłam z polecenia Justyny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Karolino! Miło mi. No powiem,że szkoda bo dobry skład ma i zapach. Pozdrawiam. :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018