674.ROZKŁAD JAZDY NA BLOGU


Witam Was serdecznie.😊

Wiem... nie było mnie znowu troszkę czasu, ale zdążyłam wrócić do domu i znów wyjechać do pracy. Jestem teraz w innym miejscu. Wczoraj dopiero dojechałam. 14 godzin jazdy to już nie na moje nerwy i pośladki. 😉

Jestem teraz w małym miasteczku. Wszystkie sklepy mam o "żabi skok". Edek, Aldi i najważniejszy DM. Zboczenie maniaka kosmetycznego.😂 

Teraz pod opieką mam starszą panią z Alzheimer-em.Jest też psina - Aki. Jack Russell. Pociesza kreatura. 

Cisza tu i spokój. Swoboda. W takim miejscu, aż chce się pracować. Dostęp do internetu nieograniczony. 

Tak więc od dzisiaj przez następne parę dni posty (te zaległe,które sobie zaplanowałam) będą ukazywać się dwa razy dziennie. Rano do godziny 10-tej  i pod wieczór około 19-tej lub 20-tej. A po nich już normalnie co rano do godziny 10-tej. 

Tak więc witam Was i zapraszam do lektury.

Pozdrawiam. 

cathy c.

Komentarze

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018