690. KALENDARZE ADWENTOWE DRZWICZKI NR 2


Witam Was. ☺

Wczoraj wieczorem otworzyłam kolejne drzwiczki w kalendarzach. I kolejne kosmetyki wpasowały się w moje potrzeby na ten dzień. 

BALEA 




Tu drzwiczki skrywały w sobie żel do mycia twarzy i demakijażu. Użyłam go. Powiem Wam,że dobrze domywa resztki makijażu. Jest delikatny dla oczu. Cera jest gładka i przyjemna w dotyku po myciu. Nie ma uczucia ściągnięcia po myciu. Robi to co ma robić.


Prawda, że i to opakowanie jest słodkie? 

Skąd dla ciekawych. 



ALVERDE 


Tu pod numerem 2 mieszkała maseczka różana. Przeznaczona do cery suchej. Zawierająca mnóstwo dobrych składników. Jednak nie dla mojej cery. Po mimo jej suchości ostatnio. Maseczka nie nawilża, a natłuszcza. Po użyciu po kilku minutach musiałam przepłukać twarz i wtedy było dobrze.
 

Skład dla ciekawych. 


Pozdrawiam. 

cathy c. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018