700. ZAKUPY LISTOPADA 2017


Cześć!☺ 

Z info... to pies mojej podopiecznej mnie z lekka dziabnął w lewą nogę. Chciałam wyjść na zakupy. Mam małego sińca i centymetrową ranę na moich ulubionych spodniach. Pieniądze oczywiście zwrócą z nie.

W ostatnim poście były pustaki,a w tym przedstawię Wam parę nowości. 

TKMaxx


MillCreek Botaniczna odżywka do włosów z olejkiem z drzewa herbacianego. Naturalna.


MillCreek Botaniczna szampon z olejek jojoba.


Tisserand Aromtherapy głęboko oczyzczający żel do mycia twarzy i ciała. Zawiera olejki z drzewa herbacianego,grejpfrut i cytryny. Zamierzam używać go do twarzy.


A-ZONE oczyszczające chusteczki do twarzy. Bardziej przydałyby się Małżowi,ale ja zużyję je szybciej.


Płyn mineralny Vianek rewitalizujący do cery dojrzałej kupiłam z Avanti. Musi poczekać jeszcze trochę. Mam jeszcze ten nawilżający. W nowym roku...

ROSSMANN


Ekspresowa odżywka L'biotica BIOVAX z olejem z opinii i mango zachęciła mnie zapachem i szybkością użycia.

Na esencję w posłach Zielona Herbata BIELENDA polowałam od czasu zapowiedzi nowości w drogerii. Mam. Dwa opakowania.

Krem do rąk Ēvrēe cannabis & lemon "rzucił się" mi w oczy i od razu wpadł do koszyka wraz z mydłem do rąk CleanHands.

DM


Obydwa żele z Alverde musiałam kupić od razu. Bo, a nóż wykupią. 😉 Muss-to-oil Balea też jakimś cudem wylądował w koszyku. Dołączyły do nich: próbka Lebens  Freude KNEIPP i miniaturki płynów do kąpieli Derezdner Essenz.


Kolejna wizyta zaowocowała w kupno Hydro Effect Serum Lavera oraz płyn mineralny Alverde. Balsam Lobellino (to w sumie Nivea) był na moje jesiennej wishliście, więc to przygarnęłam. Jeśli chodzi o olejek do demakijażu Alverde ... to ciekawość tu wygrała. Chciałabym mieć jakieś porównanie z innymi.

No i oczywiście oba  kalendarze adwentowe , których zawartość już zdążyłiście poznać. Balea okazała się być dla Was bardziej atrakcyjna,niż  Alverde. Cóż,o gustach się nie polemizuje. 😉 

I to już wszystko. Zaznaczam,że było tego trochę więcej. Jednak z przeznaczeniem Na prezenty.

Pozdrawiam. 

cathy c.




Komentarze

  1. Hejka :)
    u ciebie 700-tny post, u mnie właśnie setny poleciał :)
    Mam ten płyn micelarny do cery dojrzałej i pierwsze użycie za sobą, ciekawa jestem jak się sprawdzi u ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusia kochana ja dopiero w przyszłym roku to przetestuję. Także trochę poczekasz. Mam nadzieję,że Ciebie nie zawiedzie. Pozdrawiam ciepło. :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018