697. CO W DM - IE PISZCZY LISTOPAD 2017 #2


Hej! ☺

Jak tam mija Wam Dzień? U mnie dziś spokojnie. Wczoraj prawie nie rozstawałam się z telefonem. Wieczorem byłam już tak padnięta,że gdy zobaczyłam poduszkę to zasnęłam. 

A teraz kolejna porcja nowości od naszych zachodnich sąsiadów.  Nie wie co by było,gdyby nie było DM -u. Chyba brakłoby mi tematów...

Zaczniemy od pielęgnacji ust. Jak wybór w drogerii jest duży tak do gustu przypadły mi tylko dwa kosmetyki. Wazelina roślinna Balea i limitowaną edycja kuleczek EOS. Obie mają ciekawe dla mnie składy. Przy czym ta druga korci mnie,aby ją przyciągnąć. Przyprawiona dynia też przemawia do mnie.Pewnie obie kupię przed samymi świętami. 



Pozostając w strefie buzi,czy też twarzy... Nowe drukowane maseczki w płacie też są niczego sobie.Panda to zielona herbata,a tygrys granat. Standard! Mimo wszystko też mnie ciekawią. 2€ za sztukę też złą ceną nie jest.


Kremów do rąk u mnie Ci dostatek. Jednak pomyślałam o Was i przedstawiam Wam 75 ml -owe kremiki do torebki. Prawda,że mają urocze opakowania? Znajdziemy je z EKSTRAKTEM z granatu i kwiatu wiśni.
 


I ostatnia rzecz,która może Was zainteresować... to zestaw prezentowy Alverde. W tym roku zapach niekoniecznie wpisuje się w moje gusta. Lubię te "jedzeniowe" zapachy... Jednak czekolada z chili ? Ją mogę tylko jeść,wąchać już niekoniecznie.


I to już wszystko w tym poście.  Co się Wam spodobało? Ją na pewno przytargam do domu balsamy do ust i tematyczne maseczki.

Pozdrawiam. 

cathy c. 

Komentarze

  1. Maseczki jakie śliczne :D no kremiki do rąk też mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Witaj kochana! Jak kupię i rzucę na pyszczydło TP dam znać. ;-) Pozdrawiam serdecznie. :-*

      Usuń
  3. Kremy do torebki to fajna opcja :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018