179. PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ TOŁPA




OD PRODUCENTA :
Łagodzi podrażnienia, nawilża i przywraca komfort. Chroni przed infekcjami i odparzeniami. Przywraca równowagę fizjologiczną. Delikatnie myje i łagodzi podrażnienia okolic intymnych.

MOJA OPINIA :
- Płyn otrzymujemy w poręcznej 195 ml plastikowej butelce.
- Płyn dobrze się pieni.
- Delikatnie pachnie.
- Nie podrażnia okolic intymnych i faktycznie przywraca ich  komfort.
- Powiem tak; dla mnie płyn musi odświeżać, chronić przed infekcjami i muszę czuć się komfortowo po jego użyciu. Obietnice producenta w tym przypadku uważam za spełnione.
- Szczerze polecam.

SKŁAD :
borowina Tołpa, wyciąg z białej herbaty, kwas mlekowy,
mleczan sodu,nawilżający kompleks Ecodermine

MOJA OCENA:
4,5/5

Pozdrawiam. 

cathy c.

Komentarze

  1. teraz uzywam biolaven a ze tołpa mam taki płyn to nawet nie wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. :) Właśnie tego z Biolaven jestem ciekawa, a ten już dobija dna... do powrotu do dou starczy. A Tołpa ma jeszcze regenerujący płyn intymny. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Leży i czeka na półce, więc czekam aż zacznę go używać; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz o nim słyszę :) :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018