153. NAIL FRI # 13



WIELOKOLOROWE


 Witam Was serdedcznie. Nie przedłużając. Wielokolorowe dzisiaj.
Do wykonania użyłam:
- baza Essence;
- Essence nr 40  play with my mint ;
- Essence nr 24 indian summer ;
- Essence nr 38 love is in the air ;
- Essence nr 21 whisper of spring ;
- Essence nr 27 don't br shy ! ;
- top Essence.

  Wszystkie nakłada się bezproblemowo. Po dwie średnie warstwy. Pędzelek gruby i płaski - łatwo się nim manewruje przy skórkach. Trwałość lakierów jednakowa.Dwa dni u mnie ( myłam samochód Opy przygotowując go do sprzedaży), u innych trochę dłużej. 

Wyszło bardzo kolorowo i wiosennie. 
Tak mi pasuje, choć kolory poza lawendą nie moje.


W cieniu.


W cieniu.


W słońcu.


w słońcu.

I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam.

cathy c.




Komentarze

  1. Lubię takie kolorki idealne na wiosnę/lato :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj ostatnio zaczęłam malowac paznokcie :P cos tam sie trzyma. Bardzo ładne takie wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Witam. Tak jak pisałam nie moje,ale też w tym zestawieniu podobają się. :-) Takie wesołe.

      Usuń
  4. ja też rzadko po takie szalone kolory sięgam, ale czasem się przełamuję :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018