173. NAIL FRI # 16




  Witam serdecznie. Oj brakowało mi Was! Bardzo. Jestem już. Zdjęcia robione dzisiaj nowym aparatem. Ładuje się teraz. Mani zrobiony w środę. Dziś tylko poprawiałam akcentowe pazurki i jak zwykle musiałam gdzieś zachaczyć co widać na kciuku. Chciałam Wam pokazać co nosiłam w tym tygodniu. Jutro zmyję i marzy mi się czerwień. Ale taka bez mamkamentów. Zobaczymy.
                          

Do mani użyłam :

 - odżywka 8w1 Eveline
- Essence nr 40 play with my mint
- Essence nr 44 on air!  
- Essence top.









W słoneczku.

Pozdrawiam. 

cathy c.

Komentarze

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018