176. RECENZJA Z FIRMĄ AVON # 27



OŻYWCZY ŻEL POD OCZY BEAUTIFUL HYDRATION


 Witam ponownie dzisiaj.Teraz będzie o żelu pod oczy, który mnie pozytywnie zaskoczył... ale tylko przy systematycznym stosowaniu oczywiście. :D

OD PRODUCENTA :

Kojący żel sprawia, że skóra okolic oczy wydaje się odświeżona, nawilżona i ożywiona.Dzięki formule żelu przyjemnie schładza okolice oczu i dobrze się wchłania.

MOJA OPINIA :

- Żel ten otrzymujemy najpierw zapakowany w pomarańczowy kartonik typowy dla tej serii.W środku znajdziemy małą 15 ml tubkę z dzióbkiem.Dzięki niemu możemy swobodnie dozować żel.

- Żel faktycznie dobrze się wchłania i chłodzi okolice oczu, bez konieczności przechowywania go w lodówce ( choć tak jest lepiej).

- Przy systematycznym użytku problem opuchlizny pod oczami jest w większym stopniu opanowany, a rano po wieczornym zastosowaniu oczy wyglądają na w miarę wypoczęte ( co nie znaczy,że ten problem zniknie całkowicie).

- Skóra w okół jest napięta,odświeżona i nawilżona - tu obietnice producenta są spełnione.

- Doskonale nadaje się pod makijaż oczu,ponieważ nie pozostawia po sobie tłustego filmu na oczach.

- Wydajny mimo małej pojemności.

- Nie oszukujmy się, że żel ten uczyni cuda. :D Jest to trochę więcej niż średniaczek. Mnie zadowala. A systematyczne stosowanie rano i wieczorem daje u mnie wymierne efekty.

MOJA OCENA :
4,5/5

Nie wiem czy jest wciąż dostępny w ofercie. Ja swój otrzymałam wraz z jednym z zamówień jakiś czs temu. Ale jeśli macie do niego dostęp to polecam choćby ze względu na nawilżenie i odświeżenie okolic oczu.

Komentarze

  1. Nie widziałam go już w katalogu a zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Ja też nie widziałam. Dostałam go do zamówienia jak pisałam wcześniej. A szkoda bo jest naprawdę bardzo fajny. Pozdrawiam. :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018